מתוך וואלה!בית ועיצוב – עיצוב תעשייתי לדירת דופלקס בבקעת אונו

שיתוף

עיצוב דירות פנטהאוז ודופלקסים דורש מחשבה ותכנון מקדים בשל השטח רחב הידיים של הדירה. בני זוג המתגוררים בדופלקס בבקעת אונו, ביקשו ממעצב הפנים ניצן הורוביץ לעצב את ביתם בסגנון תעשייתי ומיוחד, עיצוב שלא יהיה סטנדרטי ובנאלי. מעצב הפנים הורוביץ ליווה את הפרויקט משלבי העיצוב והתכנון הראשוניים "ועד להתאמות שנעשו באופן פרטני לאחר קבלת המפתח".

העיצוב פורסם באתר וואלה!בית ועיצוב, והורוביץ סיפר כי "היא מתוכננת הפוך (upside down) ואת ששת החדרים שהיא כללה במקור הפכנו לחמישה חדרים. המפתח לעיצוב החללים הוא שילובים בין נגיעות חמימות שיוצרות סוג של אינטימיות, מבלי לוותר על החומרים הטבעיים שמוסיפים מימד של חספוס הודות לטקסטורות הדומיננטיות. את המראה השלם השגנו הודות למינונים ואיזונים עליהם הקפדנו".

על העיצוב התעשייתי סיפר מעצב דירות היוקרה ניצן הורוביץ כי "הדירה כולה רוצפה בפרקט עץ אלון טבעי שמאזן את חספוס הבטון ונוכח כמעט בצורתו הטבעית. על מנת להדגיש את גובה התקרה בחרנו במקום הנמכות לחשוף את התשתיות שמעצימות את המראה התעשייתי, אך נצבעו לבן בכדי לא להעמיס יתר על המידה. כך למשל הספרינקלר שנותר חשוף במטבח וכן תעלת המיזוג החשופה".

צילום: עודד סמדר

עוד מהבלוג