מתוך וואלה! בית ועיצוב: "מעצב הפנים ניצן הורוביץ עיצב ויצר בית כפרי מעוצב ומרשים"

שיתוף

אתר וואלה! בית ועיצוב מפרסם את עיצוב הבית הפרטי שנמצא באחד מיישובי המרכז, הבנוי על שטח 120 מ"ר על מגרש של כחצי דונם. מעצב הפנים ניצן הורוביץ, מי שאחראי לתכנון ולעיצוב הבית, טוען כי "הדגש מלכתחילה היה על שילוב חומרים ואלמנטים במראה אותנטי שלקוחים מכל מיני סגנונות – החלונות עשויים עץ, הרצפה היא רצפת בטון, המדרגות הן מברזל, הקמין לעומתם מודרני כך יצרתי עבורם חווית מגורים על זמנית חפה מטרנדים. המראה התוצר הסופי הוא הרמוני, נינוח ואינו מתאמץ".

"הורוביץ תכנן עבור פני המשפחה פינות אתנחתא מזמינות. כך למשל תכנן מעברו האחד של אזור הכניסה המרשים אגף אינטימי בו ממוקמים המטבח ופינת משפחה שמאפשרים לייצר אינטראקציה משפחתית, ומהעבר השני ממוקמים פינת האוכל והסלון", נכתב בכתבה.

כך למשל, מספר מעצב הפנים הורוביץ על תכנון חדר הילדות: "המעטפת היא ניטרלית, החומרים והטקסטורות מעודנים ועל אף שכרגע המרחב מוגדר כאזור שינה משותף מצד אחד ואזור משחקים ולמידה מצד שני, ניתן יהיה בקלות להפריד ולייצר לכל אחת מהן חדר משל עצמה".

בחדר ההורים למשל, קשה שלא לשים לב לגובהה של התקרה – לא פחות מ-5.5 מטר מפרידים בינה לבין הרצפה, מה שמעניק תחושה כפרית אך יוקרתית.

צילום: עודד סמדר

עוד מהבלוג