מתוך מאקו: "זכוכית, עץ ובטון: הדירה הסקסית בשרון"

שיתוף

מדור העיצוב Living של אתר MAKO, מפרסם את עיצובה החדש של דירה לא חדשה באזור השרון, שעוצבה ע"י מעצב דירות היוקרה ניצן הורוביץ. הדירה, המשתרעת על שטח של 120 מ"ר, עוצבה במטרה ליצור "מרחב קוסמופוליטי וחווייתי שמפעיל את כל החושים".

תשומת לב מיוחדת ניתנה למטבח במהלך עיצוב הדירה: "בני הזוג חובבי קולינריה ומרבים לארח, ומול הכניסה נמצא המטבח – לב החלל הציבורי. חזיתות הארונות שחורות והמטבח בנוי בשני קווים. קו אחד הוא האי הגדול, שאורכו יותר מ-4.5 מטרים. בצד אחד של האי נמצאות הכיריים ומעליהן קולט אדים מיוחד. בצד השני יש מקומות ישיבה. בקו השני נמצאים הארונות הגבוהים ובהם משולבים המקרר ותנורים. כדי לאזן את הפרופורציות קו הארונות קטוע, ולאחר הרווח יש פינת קפה (הגבר הוא חובב קפה מושבע)", סיפר הורוביץ.

מעבר לחדר השינה חושף ארון קיר הכולל חזית שעשויה מזכוכית שחורה, שיוצרת מראה ותחושה של חלל גדול. כמו כן, קיים קיר זכוכית שמפריד בין אזור המיטה לבין חדר הרחצה, "קונספט נכון ומדויק לזוג שמתנהל במערכת זוגית קשובה ומכבדת. גם בחדר הרחצה הרצפה מחופה בפרקט, למעט המקלחון שבו הרצפה והקירות מחופים באריחי גרניט דמויי בטון גדולים במיוחד (160X320 ס"מ)".

צילום: עודד סמדר

עוד מהבלוג