עיצוב בתים מודרני

הבית המודרני מגלם בתוכו קשת רחבה של תכונות – הוא בית שאנחנו מתאווים לחזור אליו בסופו של יום בגלל התחושה הביתית והחמימה שבו, בית שמנצל את היתרונות הסביבתיים ומשקף היטב את אופים הייחודי של דייריו.

בישראל שלטו מגמות עיצוב פנים שונות במהלך השנים (זוכרים את הטפטים הכתומים מפעם?)

עד לתחילת שנות האלפיים, הן הוכתבו על-ידי כמה חברות מקומיות שהציעו כל אחת מגוון שונה של פריטי ריהוט לבית. הדייר הישראלי שהיה מעוניין לשפץ או לרענן את הריהוט, כמעט ולא היה יכול לדעת כיצד הפריטים החדשים ישתלבו בחלל ביתו עד לרגע בו הם הגיעו אליו הביתה. עיצוב בתים מודרניים כלל לרוב את הכנסתם של פריטי ריהוט ואביזרי אמנות ברמות שונות של אסתטיות שהעידו בעיקר על עושר ופחות על טעם טוב ואלגנטיות.

עם כניסתן של ענקיות הרהיטים הבינלאומיות לשוק הישראלי, התוודענו למגוון עצום של רהיטים, אביזרים וסגנונות עיצוב במחירים. כתוצאה מכך החלו הבתים בישראל לעבור שינויים קוסמטיים רבים שכללו הוצאת הריהוט הגדול והמיושן והחלפתו בריהוט חדיש,  בקווי עיצוב נקיים ובדגש על נוחות משולבת ביופי. תחום עיצוב בתים מודרניים  החל לשגשג בעקבות כך וסייע לרבים להשיג סוף-סוף את הבית שהם תמיד חלמו עליו.

מהם האלמנטים הבולטים ביותר בעיצוב בתים מודרניים?

    • תאורה – הכרנו אותם פעם כמנורות בלבד, אך היום גופי תאורה מסוגלים לשדרג את המראה והאווירה בחלל האירוח או השינה. אדריכל פנים ידע למקם את גוף התאורה כך שיוכל להאיר את כל החלל אך האור לא ישתלט עליו.

    • חיפוי לבנים ובריקים – מדובר בטרנד פשוט ומהיר ליישום אך הוא יכול לשדרג את מראה הבית, להקנות לו אווירה יוקרתית וקלאסית ואף להגן על קירות ביתכם מנזקים עתידיים.

    • צבעים – צבע פירושו אווירה ויש ביכולתו להשפיע רבות על מצב הרוח שלנו. מומחים לעיצוב בתים מודרניים יודעים לקבוע מה יהיו הצבעים השלטים בבית בהתאם לאווירה הייחודית בו וכיצד להביאם לידי ביטוי באמצעות הריהוט והאביזרים.

    • חומרים – השימוש בחומרים שונים לריצוף וחיפוי הבית משפיעים רבות על התחושה שהבית מעניק. לדוגמא – עץ מקנה אווירה כפרית וחמימה יותר בעוד שלבנים מעניקות תחושה קלאסית ויוקרתית. מומחים לעיצוב בתים מודרניים יסייעו לכם להפוך את העיצוב הרצוי לכם למציאות באמצעות שימוש בחומרים הטובים ביותר.
 

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר