עיצוב של וילות יוקרה ובתים פרטיים בסגנון מודרני

שיתוף

במשך שנים תכננתם את הרגע הגדול, כל פרט ופרט והחלטתם להגשים את החלום ולרכוש בית יוקרה פרטי. על מנת לעצב את בית החלומות שלכם, בסגנון שאתם רוצים, דרושה עזרתו של משרד מקצועי המתמחה בתחום עיצוב הפנים של וילות יוקרה ובתים פרטיים.

למשרדנו ניסיון רב בעיצוב וילות יוקרה, בתים פרטיים, דופלקסים, פנטהאוזים ועוד. אנו מלווים את הלקוח לאורך כל הדרך מההתייעצות הראשונית, עיצוב מוקפד בהתאם לדרישות הלקוח (עד לפרטים הקטנים) ועד סיום כל עבודת העיצוב לשביעות רצונו של הלקוח. במשך שנים רבות משרד ניצן הורוביץ עוסק בעיצוב יוקרה מודרני ובקטלוג שלנו יש אין-ספור דוגמאות של עבודות עבר.

מדוע חשוב לבחור במשרד עם ניסיון בתחום?

כאשר מעצבים בית פרטי או וילה, ישנו חלל גדול שצריך לנצל על מנת למקסם את הפוטנציאל של הנכס. מדובר לרוב בתקציב יחסית גדול לשיפוץ בהשוואה לדירה, ובמקרים רבים כולל גם עיצוב של חוץ הבית (כמו גינה/חצר גדולה). כאשר אתם בוחרים במשרד מוכר בעל ניסיון רב אתם יכולים להיות בטוחים שהתקציב שלכם מנוצל בצורה הטובה ביותר ובאופן מושכל, עד להשגת בית החלומות שלכם.

על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח, תיערך ראשית פגישה ראשונית במהלכה יתגבש הקונספט העיצובי התקציב עבור הפרויקט יוגדרו, ויתבצע ייעוץ בנוגע לחומרים המומלצים ביותר שיתאימו לחזונו של הלקוח. לאורך תהליך העיצוב יתבצעו מספר פגישות מעקב כדי לראות הפרויקט מתקדם כמו שצריך, עד לשלב הסיום.

מדוע מומלץ ליישם עיצוב מודרני בוילות ובתים פרטיים

עיצוב מודרני , ככזה הוא משלב את כל הפתרונות הכי מתקדמים, טכנולוגים ומותאמים לצרכים של היום. לרוב נקבל מראה נקי, כזה שמסתיר את המערכות השונות ,שומר על חזיתות גדולות ופתוחות ככל הניתן. העיצוב הזה משלב חומרים טבעיים כמו עץ ושיש לצד חומרים בעלי מראה מתועש כגון : בטון ו מתכות שונות. האלמנט החשוב ביותר הוא לשמור על מינון נכון , מאוזן שמייצר שלווה כל שהיא, גם מבחינת נפחים ובטח מבחינת הטקסטורות השונות.

רוצים להתייעץ איתנו? צרו קשר עוד היום עם משרד עיצוב פנים ניצן הורוביץ ואנחנו נסייע לכם בדרך אל בית החלומות שלכם.

עוד מהבלוג